HTML doboz

Cyclingtourer avagy az egyszerűtől a bonyolultig

Friss topikok

  • CyclingMonroe: @markymango: Az gyönyörű lehetett én tegnap kacérkodtam 11óra felé az ötlettel hogy bátyámhoz bica... (2012.07.30. 12:16) CyclingMonroe #6

Címkék

Karbon vagy megerősített acél??

CyclingMonroe 2012.08.02. 11:15

Akik rengeteget tekernek azok valamilyen módon könnyíteni akarnak a bringán főleg ha túrafelszerelés is van, viszont ez veszélyes. Manapság a karbonszálas anyag a legkönnyebb és teherbíróbb vagy mégse. A karbonszál könnyű viszont könnyen törik, sajnos rengeteg balesetet láttam amikor a kormány eltört vagy a váz vagy a felni. Engem mindig megkérdeznek hogy miért egy megerősített acél vázzal megyek mert hogy, rájön a túrafelszerelés és nehéz tekerni? Igen pont a felszerelés miatt ha viszel +20kg a bicon és még magadat is akkor felejtsük el a karbont mert az veszélyes és nem olyan hatalmas súlyt tudunk vele nyerni egy túrázonak fontosabb az hogy a célba érjen épségben jah és itt van egy két kép ezek versenybicok tehát nincs rajtuk a plusz súly!!!a trekking a halál lenne!!!!(én inkább tekerek +7kilóval)

bike_crash_2.jpg IMG_1929_1_1.JPG

idvynm.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cyclingtourer.blog.hu/api/trackback/id/tr604691982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása