HTML doboz

Cyclingtourer avagy az egyszerűtől a bonyolultig

Friss topikok

  • CyclingMonroe: @markymango: Az gyönyörű lehetett én tegnap kacérkodtam 11óra felé az ötlettel hogy bátyámhoz bica... (2012.07.30. 12:16) CyclingMonroe #6

Címkék

Cirkus Soluna avagy vegyetek példát.

CyclingMonroe 2012.07.28. 20:30

Nos a mai napon sikerült egy nagyon jó cirkusz előadásra eljutnom ugyanis a cirkusz soluna kicsiny falvamba érkezett, mivel túrázó vagyok egyből elállt a lélegzetem napelemek egy kis szélenergia és minden ami nem a modern civilizáció, az előadás jó volt az természet megóvásáról szólt és nagyon jó példákkal, közben lélegzet elállító mutatványok és trükkök :) a belépő na itt olyan nincs csak adományok ki mit ad persze volt aki pénzt én egy hatalmas szatyor ételt hagyma paradicsom fokhagyma ilyenek. Szinte végig leselkedtem hogy, milyen vívmányokkal dolgoznak, jah és egy bicikli meghajtású szivattyú nem semmi. Én azt mondom mindenki aki tud nézze meg őket és mutatványaikat ja és persze vegyetek példát róluk :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cyclingtourer.blog.hu/api/trackback/id/tr624684027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása