HTML doboz

Cyclingtourer avagy az egyszerűtől a bonyolultig

Friss topikok

  • CyclingMonroe: @markymango: Az gyönyörű lehetett én tegnap kacérkodtam 11óra felé az ötlettel hogy bátyámhoz bica... (2012.07.30. 12:16) CyclingMonroe #6

Címkék

CyclingMonroe #5

CyclingMonroe 2012.07.11. 15:40

Akik sokat edzettek mát azok tudják mik azok a jelek amik a második szint felé terelnek minket. Az első szint úgye hogy, edzünk és erősödjön a lábunk ez általában kélt napos láb izomlázzal jár, nos amikor a kettes szint felé járunk akkor az izomláz eltűnik inkább csak egyfajta fájdalom van pár órán át( mint mondtam ez az én tapasztalatom)

Nos itt már koncentrálni lehet a komoly dolgokra az egyik a sprint részek= általában gyors és egyenes utak, a másik a mászás és van egy harmadik a terep úgyanis mind háromnál kell valamit erősíteni.

Hegynél a lábakat, sprintnél a phase avagy a gyorsaság(a phase az hogy, hány perc alatt teszünk meg egy kilométert) terepnél viszont kell technika is! Nos én jelenleg a hegymászást gyakorlom vegyesen a sprintel.

Nos ti is gyakoroljatok és jó lesz minden!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cyclingtourer.blog.hu/api/trackback/id/tr644645871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása